Produktbild
Eyal (Hrsg.) Ben-Ari

Creative Context

Creativity and Innovation in the Media and Cultural Industries

Buch

The purpose of this volume is to broaden scholars' analytical perspective by placing the creative industries in frameworks that compare and contrast them with other kinds of entities, organizations, and social forms that mix creativity and production. In other words, this volume aims to set out an emerging agenda for the study of creativity in the cultural and media industries. Although this work focuses on the media and cultural industries, they are investigated in the context of other groups and organizations connecting forms of creativity with an explicit emphasis on turning ideas into concrete practices and products. The originality of th… Mehr

CHF 150.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Otmazgin, Nissim (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-1530-55-5
  • EAN: 9789811530555
  • Produktnummer: 33586407
  • Verlag: Springer Singapore
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D1.6 cm 459 g
  • Auflage: 1st ed. 2020
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 459

31 weitere Werke von Eyal (Hrsg.) Ben-Ari:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.