Produktbild
Michael Keane

Created in China

The Great New Leap Forward

Buch

Written by a recognized international scholar in the China media field, this book analyzes China's creative economy and how television, animation, advertising, design, publishing and digital games are reshaping traditional understandings of culture.

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-41614-6
  • EAN: 9780415416146
  • Produktnummer: 23355526
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 540 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 540

Über den Autor


Michael Keane is Research Fellow with the Australian Research Council Centre of Excellence for Creative Industries and Innovation (CCI) at Queensland University of Technology, Australia. His most recent book (co-authored with Anthony Fung and Albert Moran) is New Television, Globalization and the East Asian Cultural Imagination (2006). He is co-editor of Television across Asia: Television Industries, Programme Formats and Globalisation (Routledge); and Media in China: Consumption, Content and Crisis (Routledge).

49 weitere Werke von Michael Keane:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.