Produktbild
Samuel O. (Hrsg.) Idowu

Corporate Social Responsibility

Challenges, Opportunities and Strategies for 21st Century Leaders

Buch

In today's global business environment it is no longer acceptable that a corporation does well simply by doing good. It is expected. With increasing pressures from stakeholders to improve the bottom line as well as to be good corporate citizens, business leaders face tough decisions. What social issues should we support? What initiatives should we develop that will do the most good for the company as well as the cause? Do we include social messages in our advertising, encourage our employees to volunteer, do we modify our business practices? How do we integrate a new initiative into current strategies? These and other challenges will continue… Mehr

CHF 100.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Okpara, John O. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-40974-5
  • EAN: 9783642409745
  • Produktnummer: 15334583
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.3 cm 658 g
  • Auflage: 2013
  • Abbildungen: HC runder Rücken kaschiert
  • Gewicht: 658

88 weitere Werke von Samuel O. (Hrsg.) Idowu:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.