Produktbild
Ana (Hrsg.) Adi

Corporate Social Responsibility in the Digital Age

Buch

Over the past half century, corporate social responsibility has become an important concept in management, marketing and communication literature. In the past twenty years a visible shift has been made into what was written about CSR: a move away from the financial benefits derived from such activities towards reputational impact, stakeholder relationships and communication with a wide range of audiences being noted. With social and digital media reshaping the way in which business is conducted, and with the number of companies embracing the new social medium for their marketing and communication programmers, this book re-examines CSR practic… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Crowther, David (Hrsg.) / Grigore, Georgiana (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-78441-582-2
  • EAN: 9781784415822
  • Produktnummer: 36096400
  • Verlag: Emerald Group Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 290 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.7 cm x D2.0 cm 576 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 576

5 weitere Werke von Ana (Hrsg.) Adi:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.