Produktbild
Ray-May (Hrsg.) Hsung

Contexts of Social Capital

Social Networks in Markets, Communities and Families

Buch

The concept of social capital refers to the ways in which people make use of their social networks in getting ahead. Social capital isn't just about the connections in networks, but fundamentally concerns the distribution of resources on the basis of exchanges. This volume focuses on how social capital interacts with social institutions.

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lin, Nan (Hrsg.) / Breiger, Ronald L. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-41117-2
  • EAN: 9780415411172
  • Produktnummer: 23083776
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 358 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 880 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 880

Über den Autor


Ray-May Hsung is Professor of Sociology at the National Chengchi University, Taiwan.Nan Lin is Professor of Sociology at Duke University, USA.Ronald L. Breiger is Professor of Sociology at the University of Arizona, USA.

7 weitere Werke von Ray-May (Hrsg.) Hsung:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.