Produktbild
Foxall, Gordon (Cardiff University, UK)

Context and Cognition in Consumer Psychology

How Perception and Emotion Guide Action

Buch

CHF 61.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-77820-7
  • EAN: 9781138778207
  • Produktnummer: 23279701
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 174 S.
  • Masse: H15.5 cm x B23.2 cm x D1.1 cm 292 g
  • Abbildungen: 6 Tables, black and white
  • Gewicht: 292

Über den Autor


Gordon Foxall is Distinguished Research Professor at Cardiff University. A Fellow of the Academy of Social Science, the British Psychological Society, and the British Academy of Management, he has published over 30 books and 300 papers on consumer behavior, economic psychology, and marketing theory. His principal research interests are in psychological aspects of consumption and the philosophy of economic behavior.

1 weiteres Werk von Foxall, Gordon (Cardiff University, UK):


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.