Contemporary Strategic Marketing
An extremely fluent and effective text designed to be a complete resource for single semester modules, this new edition has a unique combination of text, case studies. The emphasis is on practicality and the text encourages the student to engage with the debate itself and not just the theory.Also available is a companion website with extra features to accompany the text, please take a look by clicking below - http://www.palgrave.com/business/brennan/
CHF 85.15
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Baines, Paul / Garneau, Paul
- ISBN: 978-0-230-37404-1
- EAN: 9780230374041
- Produktnummer: 37672322
- Verlag: Bloomsbury UK
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 488 S.
- Plattform: PDF
- Auflage: 2. Auflage
- Abbildungen: Bibliographie
Über den Autor
ROSS BRENNAN is Reader in Marketing at Middlesex University Business School, UK.
18 weitere Werke von Ross Brennan:
Bewertungen
Anmelden