Luiz Moutinho
Contemporary Issues in Marketing
Buch
Contemporary Issues in Marketing provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with Marketing Week.This book provides an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing, explored through the reproduction of significant clippings from Marketing Week. Questions on these clippings can be used as assignments and seminar topics, whilst answers and possible 'problem solving' approaches are suggested.
CHF 92.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Evans, Martin
- ISBN: 978-0-333-67774-2
- EAN: 9780333677742
- Produktnummer: 23248994
- Verlag: Macmillan Education UK
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 244 S.
- Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D1.3 cm 480 g
- Auflage: 1999
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 480
Über den Autor
MARTIN EVANS is Professor of Marketing at the University of the West of England, Bristol.LUIZ MOUTINHO is Professor of Marketing, Glasgow Business School, University of Glasgow.
40 weitere Werke von Luiz Moutinho:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.