Produktbild
Ian Rees (Hrsg.) Jones

Consumption and Generational Change

The Rise of Consumer Lifestyles

Buch

The study of consumption in social life is growing. This book addresses the rise of consumer culture and the various attempts to explain and account for it. Drawing on historical perspectives and comparative studies, it addresses social change with reference to generation effects and conflict.

CHF 136.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Higgs, Paul (Hrsg.) / Ekerdt, David J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4128-0857-6
  • EAN: 9781412808576
  • Produktnummer: 23268378
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 218 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.3 cm 476 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 476

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.