Consumption and Generational Change
The Rise of Consumer Lifestyles
The study of consumption in social life is growing. This book addresses the rise of consumer culture and the various attempts to explain and account for it. Drawing on historical perspectives and comparative studies, it addresses social change with reference to generation effects and conflict.
CHF 136.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Higgs, Paul (Hrsg.) / Ekerdt, David J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4128-0857-6
- EAN: 9781412808576
- Produktnummer: 23268378
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 218 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D2.3 cm 476 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 476
Bewertungen
Anmelden