Produktbild
Anne Cronin (Hrsg.)

Consuming the Entrepreneurial City

Image, Memory, Spectacle

Buch

CHF 225.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hetherington, Kevin (The Open University, UK) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-95518-8
  • EAN: 9780415955188
  • Produktnummer: 23106064
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 320 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 544 g
  • Gewicht: 544
  • Sonstiges: Undergraduate

Über den Autor


Anne M. Cronin is a Senior Lecturer in the Sociology department at Lancaster University, UK. She is the author of Advertising and Consumer Citizenship and Advertising Myths.Kevin Hetherington is Professor of Geography at The Open University, UK. He has published widely on issues of spatiality and consumption. His most recent book with Routledge is Capitalism's Eye: Cultural Spaces of the Commodity.

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.