Produktbild
Kenton (Hrsg.) O'Hara

Consuming Music Together

Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies

Buch

Listening to, buying and sharing music is an immensely important part of everyday life. Yet recent technological developments are increasingly changing how we use and consume music. This book collects together the most recent studies of music consumption, and new developments in music technology. It combines the perspectives of both social scientists and technology designers, uncovering how new music technologies are actually being used, along with discussions of new music technologies still in development. With a specific focus on the social nature of music, the book breaks new ground in bringing together discussions of both the social and t… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Brown, Barry (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4020-4031-3
  • EAN: 9781402040313
  • Produktnummer: 2240099
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 311 S.
  • Masse: H24.8 cm x B16.9 cm x D1.9 cm 721 g
  • Reihenbandnummer: 35
  • Gewicht: 721

1 weiteres Werk von Kenton (Hrsg.) O'Hara:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.