Consuming Experience
Covers experiential consumption from an industry perspective. This text highlights the idea that an experience is not something that can be readily managed by firms and is not limited to the market: an individual's daily life is made up of consuming experiences that can occur with or without a market relation.
CHF 70.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Cova, Bernard (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-38244-1
- EAN: 9780415382441
- Produktnummer: 23149947
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2006
- Seitenangabe: 208 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 410 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 410
2 weitere Werke von Antonella (Hrsg.) Caru:
Bewertungen
Anmelden