Produktbild
Bernard Cova

Consumer Tribes

Buch

Marketing and consumer research has traditionally conceptualized consumers as individuals- who exercise choice in the marketplace as individuals not as a class or a group. This title offers an overview of the area that has been defined as 'cultures of consumption' - consumption microcultures, brand cultures, brand tribes, and brand communities.

CHF 66.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kozinets, Robert / Shankar, Avi
  • ISBN: 978-0-7506-8024-0
  • EAN: 9780750680240
  • Produktnummer: 20570428
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 360 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 550 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 550

6 weitere Werke von Bernard Cova:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.