Stephen (Hrsg.) Brown
Consumer Research
Postcards From the Edge
Buch
This volume collates essays by exponents of postmodern consumer research from Europe and America. Topics covered include: chronicle, composition and fabulation in consumer research; postmodern approaches to pluralism in consumer research; marketing in cyberspace; and poststructuralism in marketing.
CHF 240.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Turley, Darach (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-415-15684-4
- EAN: 9780415156844
- Produktnummer: 23373822
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1997
- Seitenangabe: 424 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 940 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 940
25 weitere Werke von Stephen (Hrsg.) Brown:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.