Produktbild
Severin Bischof

Consumer Goods Subscriptions

How to Win in Retail in the 21st Century

Buch

Digitalization has changed our economy and, with the imminent automation of consumption, is causing further major upheavals. Consumers are increasingly choosing subscriptions or season tickets to reduce the effort required to perform everyday activities such as buying clothes, preparing meals, listening to music, or city driving. This book focuses on subscriptions to consumer goods that consumers used to purchase in stationary retail stores. Consumer Goods Subscriptions describes the types of subscriptions that play a role in today's world and identifies the industries in which subscriptions will become particularly popular in the future.… Mehr

CHF 36.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rudolph, Thomas
  • ISBN: 978-3-11-073511-6
  • EAN: 9783110735116
  • Produktnummer: 36034641
  • Verlag: Gruyter, Walter de GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 66 S.
  • Masse: H22.6 cm x B15.1 cm x D0.8 cm 128 g
  • Abbildungen: 13 col. ill., 2 b/w tbl.
  • Gewicht: 128

Über den Autor


Severin Bischof, Thomas Rudolph, both of University of St. Gallen, Switzerland

3 weitere Werke von Severin Bischof:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.