Produktbild
Samantha N. N. (Hrsg.) Cross

Consumer Culture Theory

Ebook (EPUB Format)

This series epitomizes the 2017 ConsumerCulture Theory (CCT) conference themes of hyper-reality and culturalhybridization. The partnership of the co-editors, with diverse backgroundsincluding Caribbean, Mexican and Indian roots, itself depicts culturalhybridity, culminating in a series of fascinating articles written by authorsfrom around the globe. The eleven research papers provide a global perspective ona range of consumer discourses both in the physical marketplace (research onmobility practices within the transportation market in Vietnam; or anexamination of stigma in beef consumption practices in India), or in thevirtual marketplace (a… Mehr

CHF 116.10

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-78754-504-5
  • EAN: 9781787545045
  • Produktnummer: 37801717
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: EPUB

1 weiteres Werk von Samantha N. N. (Hrsg.) Cross:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.