Produktbild
Yuko (Hrsg.) Minowa

Consumer Culture Theory in Asia

History and Contemporary Issues

Buch

We live in times of increasing world uncertainty. Consumer culture in Asia has embodied such precariousness, with their unprecedented states of both prosperity and vulnerability. Works in this volume examine the consumer cultures that exist in today's precarious Asia. They do this through culturally oriented, critical consumer research.

CHF 196.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Belk, Russell (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-367-62949-6
  • EAN: 9780367629496
  • Produktnummer: 37258571
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 274 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 560 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 560

Über den Autor


Yuko Minowa is Professor of Marketing in the School of Business at the Brooklyn Campus of Long Island University in New York, Unites States.Russell Belk is York University Distinguished Research Professor and Kraft Foods Canada Chair in Marketing, Schulich School of Business, York University, Canada.

6 weitere Werke von Yuko (Hrsg.) Minowa:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.