Kaye Sung Chon
Consumer Behavior in Travel and Tourism
Buch
Offers insight on trends and findings from the international hospitality business arena. Contains sections on destination selection and product choice, expectations and satisfaction, research methods in tourist behavior, and tourist behavior. Pedagogical features include objectives, key concepts, and review questions. Pizam is professor of tourism
CHF 196.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Pizam, Abraham / Mansfeld, Yoel
- ISBN: 978-0-7890-0610-3
- EAN: 9780789006103
- Produktnummer: 23233052
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1999
- Seitenangabe: 550 S.
- Masse: 1'180 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 1180
44 weitere Werke von Kaye Sung Chon:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.