Conjoint Measurement
Methods and Applications
by Paul E. Green I am honored and pleased to respond to authors request to write a Fore word for this excellent collection of essays on conjoint analysis and related topics. While a number of survey articles and sporadic book chapters have appeared on the subject, to the best of my knowledge this book represents the first volume of contributed essays on conjoint analysis. The book re flects not only the geographical diversity of its contributors but also the variety and depth of their topics. The development of conjoint analysis and its application to marketing and business research is noteworthy, both in its eclectic roots (psychometrics,…
Mehr
CHF 106.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
V210:
Noch nicht erschienen, Januar 2022
Produktdetails
Weitere Autoren: Herrmann, Andreas (Hrsg.) / Huber, Frank (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-540-24713-5
- EAN: 9783540247135
- Produktnummer: 38241060
- Verlag: Springer Berlin Heidelberg
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 568 S.
- Plattform: PDF
- Auflage: 3rd ed. 2003
5 weitere Werke von Anders (Hrsg.) Gustafsson:
Bewertungen
Anmelden