Produktbild
Bill Lee

Conducting Case Study Research for Business and Management Students

Buch

This book describes the properties of case study designs in organizational research, exploring the uses, advantages and limitations of case research. It also demonstrates the flexibilities which case designs offer, and challenges the myths surrounding this approach. Business & Management students using the book will be able to assess the applicability of case studies to their own research and, if appropriate, will also be able to design for themselves a creative case study strategy that will not only answer their original research questions, but also address questions they didn't consider when the research began. The Mastering Business R… Mehr

CHF 41.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Saunders, Mark N. K.
  • ISBN: 978-1-4462-7417-0
  • EAN: 9781446274170
  • Produktnummer: 16439015
  • Verlag: SAGE Publications Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 136 S.
  • Masse: H24.3 cm x B17.1 cm x D0.8 cm 264 g
  • Gewicht: 264
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

60 weitere Werke von Bill Lee:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.