Produktbild
John O'Shaughnessy

Competitive Marketing (RLE Marketing)

A Strategic Approach

Buch

This volume is a text-book for students of marketing, providing a basic understanding of the concept and techniques of marketing. It shows how basic background information relating to the UK market may be integrated into business planning and how information from other sources should be incorporated and used.

CHF 60.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-138-97138-7
  • EAN: 9781138971387
  • Produktnummer: 20949917
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 766 S.
  • Masse: H24.6 cm x B18.9 cm x D3.9 cm 1'420 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1420

27 weitere Werke von John O'Shaughnessy:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.