James A. (Hrsg.) Anderson
Communication Yearbook 12
Buch
In Communication Yearbook 11 major contributions from leading scholars in a variety of communication fields are presented and then critiqued by other authorities (often representing complementary or competing schools of thought). Topics addressed and commented on include the mass media audience, the theory of mediation, ef
CHF 66.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-03-224313-9
- EAN: 9781032243139
- Produktnummer: 37874262
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 706 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 1'310 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 1310
Über den Autor
James A. Anderson
20 weitere Werke von James A. (Hrsg.) Anderson:
Ebook (EPUB Format)
CHF 56.75
Ebook (PDF Format)
CHF 56.75
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.