Produktbild
Emily Huggard

Communicating Fashion Brands

Theoretical and Practical Perspectives

Buch

CHF 65.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Cope, Jon
  • ISBN: 978-1-138-61356-0
  • EAN: 9781138613560
  • Produktnummer: 32695822
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 188 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.4 cm 327 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 327

Über den Autor


Emily Huggard is Assistant Professor of Fashion Communication at Parsons School of Design in New York. Her research explores how brands create a space of proximity for the consumer using physical, digital and social realms, and the use of installation art as a brand experience tool in the epoch of post-consumerism and post-digital.Jon Cope leads the MA in Public Relations at Westminster University, London. His current research focuses on the use of visual materials in promotional communication. Jon co-authored and photographed the book Fashion Promotion in Practice, published in 2016. He holds an MA in Critical Global Politics from Exeter University.?

2 weitere Werke von Emily Huggard:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.