Produktbild
Belk, Russell W. (York University, Canada)

Collecting in a Consumer Society

Buch

This groundbreaking book examines the relationship between the development of the consumer society and the rise of collecting by individuals and institutions. Rusell Belk considers how and why people collect, as individuals, corporations and museums, and the impact this collecting has on us and our culture. Collecting in a Consumer Society outlines the history of museum collecting from ancient civilizations to the present. It also looks at aspects of consumer culture - advertizing, department stores, mass merchandizing, consumer desires, and how this relates to the activity of collecting. Collecting in a Consumer Society is the first book to… Mehr

CHF 59.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-25848-7
  • EAN: 9780415258487
  • Produktnummer: 2318924
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2001
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Masse: H15.9 cm x B23.3 cm x D1.1 cm 334 g
  • Gewicht: 334
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.