Cognitive Linguistics and Humor Research
To what extent can Cognitive Linguistics benefit from the systematic study of a creative phenomenon like humor? Although the authors in this volume approach this question from different perspectives, they share the profound belief that humorous data may provide a unique insight into the complex interplay of quantitative and qualitative aspects of meaning construction.
CHF 28.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V301:
Libri-Titel folgt in ca. 2 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Feyaerts, Kurt (Hrsg.) / Veale, Tony (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-11-055397-0
- EAN: 9783110553970
- Produktnummer: 22878631
- Verlag: De Gruyter Mouton
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 248 S.
- Masse: H23.0 cm x B15.5 cm x D1.3 cm 386 g
- Reihenbandnummer: 26
- Gewicht: 386
Über den Autor
G. Brône, Lessius University College, Antwerpen; K. Feyaerts, Katholieke Universiteit Leuven; T. Veale, University College Dublin.
5 weitere Werke von Geert (Hrsg.) Brône:
Bewertungen
Anmelden