Produktbild
Kam (Hrsg.) Hung

Chinese Consumers in a New Era

Their Travel Behaviors and Psychology

Buch

CHF 180.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Li, Xiang (Robert) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-80185-1
  • EAN: 9781138801851
  • Produktnummer: 23427880
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 116 S.
  • Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 385 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 385

Über den Autor


Kam Hung is an assistant professor at the School of Hotel and Tourism Management of The Hong Kong Polytechnic University, Hong Kong. She received her Master's and Ph.D degrees from Texas A&M University, USA. Her research interests include tourism marketing, tourist behaviour and psychology, senior travel, and cruise tourism. Xiang (Robert)Li is an associate professor at the School of Hotel, Restaurant, and Tourism Management, University of South Carolina, USA. His research mainly focuses on destination marketing and tourist behavior, with special emphasis on international destination branding, customer loyalty, and tourism in Asia.

3 weitere Werke von Kam (Hrsg.) Hung:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.