Produktbild
Chris (Hrsg.) Richards

Children's Games in the New Media Age

Childlore, Media and the Playground

Buch

Conceived to explore the relationship between children's vernacular play cultures and their media-based play, this collection challenges two popular misconceptions: that children's play is dying out and that it is threatened by contemporary media such as television and computer games.

CHF 190.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Burn, Andrew (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4094-5024-5
  • EAN: 9781409450245
  • Produktnummer: 19712960
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 238 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 600 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 600

Über den Autor


Andrew Burnis a Professor in the Department of Culture, Communication and Media at the Institute of Education, University of London. Chris Richards, also of the Department of Culture, Communication and Media, has recently retired.

3 weitere Werke von Chris (Hrsg.) Richards:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.