Children and Media in India
Narratives of Class, Agency and Social Change
CHF 190.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-138-92947-0
- EAN: 9781138929470
- Produktnummer: 21956303
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 224 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.9 cm 620 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 620
Über den Autor
Shakuntala Banaji is Associate Professor of Media and Communications and Programme Director for the Master's in Media, Communication and Development at the London School of Economics, UK. She is the winner of numerous awards for teaching excellence. Her books include Reading Bollywood and The Civic Web.
14 weitere Werke von Shakuntala Banaji:
Bewertungen
Anmelden