Produktbild
W. H. (Hrsg.) Schmidt

Characterizing Pedagogical Flow: An Investigation of Mathematics and Science Teaching in Six Countries

Buch

Characterizing Pedagogical Flow presents conclusions from a multi-disciplinary, multi-national research project blending quantitative and qualitative approaches through a discourse methodology. The work produced portraits of mathematics and science education that were dramatically different for each of the countries involved: France, Japan, Norway, Spain, Switzerland, and the United States. To explain these differences, it is proposed that the interaction of curriculum and pedagogy is culturally unique and yields classroom learning experiences that are qualitatively different from country to country. This idea has profound implications for ho… Mehr

CHF 228.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-7923-4272-4
  • EAN: 9780792342724
  • Produktnummer: 4316066
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1996
  • Seitenangabe: 230 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.6 cm 526 g
  • Auflage: 2002
  • Gewicht: 526

8 weitere Werke von W. H. (Hrsg.) Schmidt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.