Produktbild
Bowen (Hrsg.) Li

Characterization of Minerals, Metals, and Materials 2019

Buch

This volume is focused on the advancements of characterization of various minerals, metals, and materials from bulk scale to nanoscale, and on the applications of characterization results on the processing of these materials. Topics include extraction and processing of various minerals, and the process-structure-property relationship of metal alloys, glasses and ceramics, polymers, composites, and carbon used as functional and structural materials. Advanced methodology and instrumentation for materials characterization are emphasized. The collection provides up-to-date achievements on many types of materials for the scientists and engineers e… Mehr

CHF 461.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Li, Jian (Hrsg.) / Ikhmayies, Shadia (Hrsg.) / Zhang, Mingming (Hrsg.) / Kalay, Yunus Eren (Hrsg.) / Carpenter, John S. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-030-05748-0
  • EAN: 9783030057480
  • Produktnummer: 29448645
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 804 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D5.0 cm 1'396 g
  • Abbildungen: Book; 423 schwarz-weiße Abbildungen, Bibliographie
  • Gewicht: 1396

Über den Autor


The Minerals, Metals & Materials Society (TMS) is a member-driven international professional society dedicated to fostering the exchange of learning and ideas across the entire range of materials science and engineering, from minerals processing and primary metals production, to basic research and the advanced applications of materials. Included among its nearly 13,000 professional and student members are metallurgical and materials engineers, scientists, researchers, educators, and administrators from more than 70 countries on six continents. 

33 weitere Werke von Bowen (Hrsg.) Li:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.