Changing Sports Journalism Practice in the Age of Digital Media
CHF 189.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-367-36252-2
- EAN: 9780367362522
- Produktnummer: 31684564
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2019
- Seitenangabe: 198 S.
- Masse: H24.6 cm x B17.4 cm 499 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 499
Über den Autor
Raymond Boyle is a Professor of Communications at the Centre for Cultural Policy Research at the University of Glasgow, UK. He has published widely for many years on sports, media, and journalism. He is co-Managing Editor of the Media, Culture and Society journal, and his most recent book is The Talent Industry: Television, Cultural Intermediaries and New Digital Pathways (2018).
7 weitere Werke von Raymond (Hrsg.) Boyle:
Bewertungen
Anmelden