Celebrity
The Idiom of a Modern Era
While even sophisticated observers are tempted to regard celebrity as a phenomenon distinctly related to the twentieth and twenty-first centuries, it is by no means a recent invention. This volume explores the genesis of and the variations on celebrity” during the long eighteenth century, both in English-speaking cultures and in the broader western sphere of cultural influence.
CHF 205.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-404-64870-1
- EAN: 9780404648701
- Produktnummer: 23423704
- Verlag: AMS Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2014
- Seitenangabe: 277 S.
- Masse: H16.1 cm x B23.6 cm x D2.9 cm 738 g
- Gewicht: 738
- Sonstiges: General (US: Trade)
1 weiteres Werk von Barbel (Hrsg.) Czennia:
Bewertungen
Anmelden