Produktbild
Michael A. (Hrsg.) Bailey

Campaigns and Elections

Contemporary Case Studies

Buch

This unique reader examines a broad sample of campaigns and gives students a real flavor of campaign politics by including some of the most interesting, colorful, and surprising races. Combining on-the-ground accounts with links to scholarship, the nineteen case studies drawn from Campaigns and Elections magazine take students behind the scenes to unveil the strategies, techniques, and personalities that drive contemporary campaigns. National, state, and local races receive attention, as do state and local referenda. In their introduction, the editors&BAD:mdash;a distinguished group of scholars and experts on campaign management&BAD:m… Mehr

CHF 51.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Herrnson, Paul S. (Hrsg.) / Faucheux, Ronald A. (Hrsg.) / Wilcox, Clyde (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-56802-495-0
  • EAN: 9781568024950
  • Produktnummer: 13069868
  • Verlag: SAGE Publications Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1999
  • Seitenangabe: 206 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.5 cm 310 g
  • Gewicht: 310
  • Sonstiges: Undergraduate

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.