Business-To-Business Brand Management
Theory, Research, and Executive Case Study Exercises
Focuses on sensemaking, decisions, actions, and evaluating outcomes relating to managing business-to-business brands including product and service brands. This book features chapters that address aspects of the marketing mix for business-to-business and industrial marketers. It includes papers that provide brand management insights for managers.
CHF 266.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Mark Glynn (Hrsg.) / Woodside, Arch G. (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84855-670-6
- EAN: 9781848556706
- Produktnummer: 15996678
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 502 S.
- Masse: H24.0 cm x B16.1 cm x D3.1 cm 915 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 915
2 weitere Werke von Mark S. Glynn:
Bewertungen
Anmelden