Produktbild
Ulrich (Hrsg.) Ermann

Branding the Nation, the Place, the Product

Buch

CHF 170.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hermanik, Klaus-Jürgen (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-22818-4
  • EAN: 9781138228184
  • Produktnummer: 23358971
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 166 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 490 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 490

Über den Autor


Ulrich Ermann is a professor in human geography at the University of Graz. His research interests lie at the intersection between economic and cultural geography, exploring geographies of consumption and production, and commodities and brands. He conducted research on local food in Germany and Austria and fashion brands in Bulgaria.Klaus-Jürgen Hermanik, Priv.-Doz. Mag. PhD, University of Graz, is an associate senior researcher at the Centre for Southeast European Studies and at the Institute of History. In the larger frame of cultural studies, his research and teaching focus on identity-management, minorities, nation branding, and memory studies.

19 weitere Werke von Ulrich (Hrsg.) Ermann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.