Produktbild
Donald, Stephanie Hemelryk (University of New South Wales, Australia) (Hrsg.)

Branding Cities

Cosmopolitanism, Parochialism, and Social Change

Buch

Fierce competitiveness between major cities, such as London, Shanghai and Sydney, has led to a pressure to excel as desirable locations for business, cultural activities, highly skilled migrants and tourists. This book shows how cities have engaged with the necessity to brand their image for international consumption and for internal coherence.

CHF 209.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Kofman, Eleonore (Middlesex University, UK) (Hrsg.) / Kevin, Catherine (Flinders University, Australia) (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-96526-2
  • EAN: 9780415965262
  • Produktnummer: 15745903
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 192 S.
  • Masse: H23.7 cm x B15.5 cm x D1.9 cm 496 g
  • Abbildungen: 13 Halftones, black and white; 13 Illustrations, black and white
  • Gewicht: 496
  • Sonstiges: Professional & Vocational

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.