Produktbild
David A. Aaker

Brand Portfolio Strategy

Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage, and Clarity

Buch

CHF 35.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-982146-52-8
  • EAN: 9781982146528
  • Produktnummer: 32662113
  • Verlag: Simon & Schuster N.Y.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 368 S.
  • Ausstattung: Trade Paperback
  • Masse: H21.2 cm x B14.1 cm x D2.8 cm 334 g
  • Gewicht: 334

Über den Autor


David A. Aaker is the Vice-Chairman of Prophet, Professor Emeritus of Marketing Strategy at the Haas School of Business, University of California at Berkeley, Advisor to Dentsu, Inc., and a recognized authority on brands and brand management. The winner of the Paul D. Converse Award for outstanding contributions to the development of the science of marketing and the Vijay Mahajan Award for Career Contributions to Marketing Strategy, he has published more than ninety articles and eleven books, including Strategic Market Management, Managing Brand Equity, Building Strong Brands, and Brand Leadership (coauthored with Eric Joachimsthaler).

28 weitere Werke von David A. Aaker:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.