Produktbild
Paul Grainge

Brand Hollywood

Selling Entertainment in a Global Media Age

Buch

Branding has become central to the modern blockbuster economy. In a wide-ranging analysis focusing on companies such as Disney, Dolby, Paramount, New Line and, in particular, Warner Bros, this title provides examination of the will-to-brand in the contemporary movie business.

CHF 140.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-415-35404-2
  • EAN: 9780415354042
  • Produktnummer: 2920246
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 224 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 570 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 570

Über den Autor


Paul Grainge is Associate Professor of Film Studies at the University of Nottingham. He is the author of Monochrome Memories: Nostalgia and Style in Retro America (2002), the editor of Memory and Popular Film (2003), and co-author of Film Histories: An Introduction and Reader (2007).

18 weitere Werke von Paul Grainge:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.