Paul Grainge
Brand Hollywood
Selling Entertainment in a Global Media Age
Buch
Branding has become central to the modern blockbuster economy. In a wide-ranging analysis focusing on companies such as Disney, Dolby, Paramount, New Line and, in particular, Warner Bros, this title provides examination of the will-to-brand in the contemporary movie business.
CHF 140.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-415-35404-2
- EAN: 9780415354042
- Produktnummer: 2920246
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2007
- Seitenangabe: 224 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 570 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 570
Über den Autor
Paul Grainge is Associate Professor of Film Studies at the University of Nottingham. He is the author of Monochrome Memories: Nostalgia and Style in Retro America (2002), the editor of Memory and Popular Film (2003), and co-author of Film Histories: An Introduction and Reader (2007).
18 weitere Werke von Paul Grainge:
Selling Entertainment in a Global Media Age
Ebook (EPUB Format)
CHF 44.50
Selling Entertainment in a Global Media Age
Ebook (PDF Format)
CHF 44.50
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.