Boys, Girls, and the Myths of Literacies and Learning
Provides a critique and deconstructs the myths that serve to uphold the current moral panic” around boys' supposed failures in literacy and diminished chances of success. Readers are asked to look beyond simple gender binarism to see different, more complex and often more egregious categorizations of students in their classrooms.
CHF 75.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Sanford, Kathy (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-55130-344-4
- EAN: 9781551303444
- Produktnummer: 17733053
- Verlag: Canadian Scholars
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 252 S.
- Masse: H15.7 cm x B22.7 cm x D1.3 cm 362 g
- Gewicht: 362
- Sonstiges: Professional & Vocational
3 weitere Werke von Roberta F. (Hrsg.) Hammett:
Bewertungen
Anmelden