Produktbild
Finn (Hrsg.) Frandsen

Big Ideas in Public Relations Research and Practice

Ebook (EPUB Format)

Big Ideas can do many things. They are transformative and change the way we work and communicate in organizations and societies. As Big Ideas are dynamic, they can cross borders between disciplines to create new relationships between people, organizations and countries. In applying big ideas to public relations, this volume challenges how scholars and practitioners perceive and understand public relations within an organizational setting. In thinking about the 'bigger picture', the collection expands public relations research to include more theory-building, more cross-disciplinary research, and more innovation in practice.The 12 unique contr… Mehr

CHF 114.80

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-83867-509-7
  • EAN: 9781838675097
  • Produktnummer: 37802648
  • Verlag: Emerald Publishing Limited
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 0 S.
  • Plattform: EPUB

5 weitere Werke von Finn (Hrsg.) Frandsen:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.