Produktbild
Mrutyunjaya (Hrsg.) Panda

Big Data Analytics

A Social Network Approach

Buch

CHF 210.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Hassanien, Aboul-Ella (Hrsg.) / Abraham, Ajith (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-138-08216-8
  • EAN: 9781138082168
  • Produktnummer: 27559895
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 322 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D2.5 cm 760 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 760

Über den Autor


Mrutyunjaya Panda is a Reader in the Department of Computer Science and Application, Utkal University, Bhubaneswar, Odisha, India. His areas of research include Data Mining, Intrusion Detection, Mobile Communication, Social Networking, Sensor Network and Image Processing.Aboul-Ella Hassanien (Abo) is a Professor in the Faculty of Computers and Information, IT Department, Cairo University, and the Chair of the Technology Center of Blind and Visually Impaired People.Ajith Abraham is the Director of Machine Intelligence Research Labs (MIR Labs), USA which has more than 1,000 scientific members from over 100 countries. He works in a multi-disciplinary environment involving Machine Intelligence, Cyber-physical Systems, Internet of Things, Network Security, Sensor Networks, Web Intelligence and its applications in various real-world problems.

13 weitere Werke von Mrutyunjaya (Hrsg.) Panda:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.