Produktbild
Sanjiv (Hrsg.) Sharma

Big Data Analytics in Cognitive Social Media and Literary Texts: Theory and Praxis

Buch

This book provides a comprehensive overview of the theory and praxis of Big Data Analytics and how these are used to extract cognition-related information from social media and literary texts. It presents analytics that transcends the borders of discipline-specific academic research and focuses on knowledge extraction, prediction, and decision-making in the context of individual, social, and national development. The content is divided into three main sections: the first of which discusses various approaches associated with Big Data Analytics, while the second addresses the security and privacy of big data in social media, and the last focuse… Mehr

CHF 211.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Rahaman, Valiur (Hrsg.) / Sinha, G. R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-1647-28-4
  • EAN: 9789811647284
  • Produktnummer: 36907119
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2021
  • Seitenangabe: 302 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.3 cm 664 g
  • Auflage: 2021
  • Gewicht: 664

Über den Autor


133143858

1 weiteres Werk von Sanjiv (Hrsg.) Sharma:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.