Produktbild
Ronald D. Smith

Becoming a Public Relations Writer

Strategic Writing for Emerging and Established Media

Buch

CHF 249.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-367-28159-5
  • EAN: 9780367281595
  • Produktnummer: 31179650
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2019
  • Seitenangabe: 506 S.
  • Masse: H19.3 cm x B24.1 cm x D3.4 cm 1'043 g
  • Auflage: 6. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 1043

Über den Autor


Ronald D. Smith, APR,is Professor Emeritus of Public Communication at SUNY Buffalo State, USA, where he formerly served as Chair of the Communication Department and Associate Dean of the School of Arts and Humanities. He is an accredited member of the Public Relations Society of America. Ron has written two other textbooks, Strategic Planning for Public Relations and (as co-author) MediaWriting, as well as an introductory book Public Relations: The Basics.

27 weitere Werke von Ronald D. Smith:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.