Produktbild
Owen (Hrsg.) Hargie

Auditing Organizational Communication

A Handbook of Research, Theory and Practice

Buch

Offers a comprehensive analysis of research, theory and practice pertaining to the communication audit approach. This work reviews the main options confronting organizations embarking on audit. It also discusses the merits and demerits of the approaches available.

CHF 70.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Tourish, Dennis (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-415-41446-3
  • EAN: 9780415414463
  • Produktnummer: 21412797
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2009
  • Seitenangabe: 520 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D3.2 cm 960 g
  • Auflage: 2. A.
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 960

Über den Autor


Owen Hargie is Professor of Communication at the University of Ulster, and Dennis Tourish is a Professor at Aberdeen Business School, Robert Gordon University. They have previously co-authored Key Issues in Organizational Communication, Communication in Management, and Communication Skills for Effective Management.

14 weitere Werke von Owen (Hrsg.) Hargie:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.