Produktbild
Adekunle M. (Hrsg.) Adesina

Atlas of Pediatric Brain Tumors

Buch

This text was created to fill a void in the practice of pediatric neuropathology. It is a practical and well-illustrated book representing a collection of interesting, common and unusual tumors for a diagnostic exercise by the reader. The wide reception of the first edition by the pathology community is testament to its relevance and utility in the pathologic diagnosis of pediatric brain tumors. This edition covers topics ranging from neuroimaging, the use of crush and touch preps during intraoperative consultation, classic histological features of pediatric brain tumors, tumor variants, and a miscellaneous group of challenging tumors. Chapte… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Tihan, Tarik (Hrsg.) / Fuller, Christine E. (Hrsg.) / Poussaint, Tina Young (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-33430-1
  • EAN: 9783319334301
  • Produktnummer: 19775684
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 212 S.
  • Masse: H28.7 cm x B21.2 cm x D2.2 cm 1'046 g
  • Auflage: 2nd ed. 2016
  • Abbildungen: Book; 112 schwarz-weiße und 320 farbige Abbildungen, Bibliographie
  • Gewicht: 1046

Über den Autor


Adekunle Michael Adesina, MDDirector of Neuropathology & Molecular Neuropathology LaboratoryTexas Children's HospitalDr. Adesina's primary interest is in the clinical and molecular genetics of pediatric brain tumors with special interest in medulloblastoma. He is involved in ongoing collaborative studies with the pediatric brain tumor group of the Hematology/Oncology division. He is also a collaborator with others on the genomic profiling of embryonal pediatric tumors and the role of FoxG1 in determining susceptibility to these embryonal tumors.

4 weitere Werke von Adekunle M. (Hrsg.) Adesina:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.