Assessment of Authentic Performance in School Mathematics
This study focuses on clarifying and articulating goals of assessment and instruction, stressing the content of assessment above its mode of delivery. The contributors suggest that the quality of assessment lies in its ability to provide information to assist in decision making.
CHF 190.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Lamon, Susan J. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-1877-2
- EAN: 9780805818772
- Produktnummer: 23369429
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1994
- Seitenangabe: 456 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 612 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 612
13 weitere Werke von Richard A. (Hrsg.) Lesh:
Bewertungen
Anmelden