Paul Roberts
Artificial Intelligence in Games
Buch
This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding, decision making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game, where the reader can add their own code to see the effects their changes have.
CHF 196.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-03-230595-0
- EAN: 9781032305950
- Produktnummer: 38333181
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2022
- Seitenangabe: 302 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 730 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 730
Über den Autor
Paul Roberts is a Lead AI Games Programmer who has worked for companies such as Activision, Team17, Traveller's Tales and Sumo Digital. Credits include Call of Duty: Strike Team, Pitfall!, Worms Revolution and The Lego Movie: The Video Game.
100 weitere Werke von Paul Roberts:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.