Produktbild
Paul Roberts

Artificial Intelligence in Games

Buch

This book covers all the necessary topics that a professional game AI programmer needs to know, from math and steering behaviours to terrain analysis, pathfinding, decision making. Written to be easily accessible, each topic is accompanied by an example game, where the reader can add their own code to see the effects their changes have.

CHF 196.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-03-230595-0
  • EAN: 9781032305950
  • Produktnummer: 38333181
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2022
  • Seitenangabe: 302 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm 730 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 730

Über den Autor


Paul Roberts is a Lead AI Games Programmer who has worked for companies such as Activision, Team17, Traveller's Tales and Sumo Digital. Credits include Call of Duty: Strike Team, Pitfall!, Worms Revolution and The Lego Movie: The Video Game.

100 weitere Werke von Paul Roberts:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.