Produktbild
Kai (Hrsg.) Hafez

Arab Media

Buch

Arab Media: Power and Weakness is comprised of research synopses (comprehensive overviews over the current academic literature and blind spots of research); original empirical research; and theoretical papers. The editor has invited the best scholars on the subject, from around the world, to participate, with the aim of evaluating, revising, and stimulating the academic debate on Arab media.>

CHF 47.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8264-2836-3
  • EAN: 9780826428363
  • Produktnummer: 34865698
  • Verlag: Bloomsbury 3PL
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 277 S.
  • Masse: H23.0 cm x B15.4 cm x D2.4 cm 449 g
  • Gewicht: 449

Über den Autor


Kai Hafez is Professor at the University of Erfurt, Germany and Senior Associate Fellow, St Anthony's College, Oxford. He is the author of Islam and the West in the Mass Media and Media, Politics and Society in the Middle East.

8 weitere Werke von Kai (Hrsg.) Hafez:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.