Produktbild
Andreas Mebert

An Analysis of W. Chan Kim and Renée Mauborgne's Blue Ocean Strategy

How to Create Uncontested Market Space

Buch

Competitors have always existed in business, but what if it were possible to render your competition irrelevant? This is the critical question posed in Blue Ocean Strategy, which argues that the path to success of any company lies not in taking on potential competitors, but in the creation of blue oceans in uncontested market space.

CHF 12.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Lowe, Stephanie
  • ISBN: 978-1-912128-42-6
  • EAN: 9781912128426
  • Produktnummer: 23688270
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 98 S.
  • Masse: H19.8 cm x B12.8 cm x D0.9 cm 125 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 125

Über den Autor


Dr Andreas Mebert holds a PhD in business administration from the University of Manchester.Stephanie Lowe holds an MSc in global media and journalism from the London School of Economics.

3 weitere Werke von Andreas Mebert:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.