Agent Culture
Human-agent interaction in A Multicultural World
In HCI vernacular agents are the prompts that help people through the steps required by software. Agent technology is a serious topic for software designers and HCI specialists, and they are morphing into more sophisticated entities with designable personalities. Because software travels across borders, cultural differences need to be taken into consideration by software and HCI designers. This book will be of interest to HCI, computer science, and artificial intelligence researchers.
CHF 156.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V112:
Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Trappl, Robert (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-8058-4808-3
- EAN: 9780805848083
- Produktnummer: 23369745
- Verlag: Taylor and Francis
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2004
- Seitenangabe: 464 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 635 g
- Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
- Gewicht: 635
Über den Autor
Payr, Sabine; Trappl, Robert
7 weitere Werke von Sabine (Hrsg.) Payr:
Bewertungen
Anmelden